14 Ara 2008

Pelin onay şiirleri...




ANILAR ÖPTÜ DUDAKLARIMDAN...




(..çok zaman sonra belki de sen..)



sesi soluğu kesilmiş bir aşkın ortasından yürüyoruz

acılarımızı saramayacak kadar uzağız artık

kirpiklerimizde beslenen düşler,

yeni doğacak sevgililere miras düşünüyorum da,

belki biz sevgiyi değil,

hep ayrılığı büyüttük seninle

çıplak bedenlerimizden akan özlemler yanılttı bizi

yağmur yağarken anımsadığın ben değil,

yalnızlığındı belki de ve ben yalnızlığını bile özledim desem,

beni duyamayacak kadar sessizsin artık

nakaratındayım anıların

beni bu gece dehlizlere sürükleyen Timur Selçuk,

babasının şarkılarını söylüyor öyle hüzünlü,

öyle hasret,

öyle tutkulu ben de senin şarkılarını söylüyorum

is gibi, sus gibi,

öyle vurgulu kaçırıp getireyim kendimi yanına bir an için desem,

sana sarılamayacak kadar yorgunum artık

dağınıklığını toparlarken odamın,

elimde kaldı bir kitabın içinden düşen resmin

göz göze geldik bir an,

gözlerinde 'seni seviyorum' bakışın

kara çalılar ardına saklanan sinsi bir isyan kaşıdı yüreğimi

resimlerde kalacak kadar yabancı değildik

o zaman her şeyden önce dostumdun,

ıslak hüznümü bile varlığınla gülümsetebildiğim

şimdi gözlerinde yeniden kulaç atmak istiyorum desem,

mavilerinde yüzemeyecek kadar bitkinim artık

nerede yanlış yaptığımı itiraf etmedi aşk

ilam kağıtları birikmiş bir sevda duluyum

şarkıların sakiliğini tek başıma yapıyorum,

rakı makamına göre kadehe doluyor bilirsin işte,

artık sevmek istemeyen kadınlık halleri an geliyor,

kalbim kanatlanıp göğüs kafesine girmek istiyor desem,

semalarında süzülemeyecek kadar yaralıyım artık

ağdalı sevdim seni ama yapışkan değil

sevmek çekip gitmekti gerektiğinde,

bunu bildim sadece şiirlerimde konuşabildim,

bağıra..çağıra kızdın ve kırıldın

sitemlerimin tavşan dudaklarına belki ama sevdim seni,

ayazda..

boranda ah o sadekâr ellerin bedenime yeniden dokunsa desem,

ellerini bedenimde tutamayacak kadar titriyorum artık

bir kedi gözlerimin içine baktı ruhumdan bir deniz geçti,

dalgaları göğsüme çarpttı

antika bir fincanda iç çekişlerim kaldı gül kurusu perdeler,

mutluluğuma kapandı anılar dudaklarımı öptü,

dudaklarım sızladı çok zaman sonra sen de öp beni desem,

öpüşlerimiz bizi yakacak kadar sıcak değil artık ve sen,

her şeye rağmen gelip, 'seni seviyorum' desen,

bu iki kelimeden ölesiye korkuyorum artık..



Pelin Onay

3 yorum:

  1. Bu kadar güzel bir şiire neden hala yorum yazılmaz anlam vermek güç. Türkçe'yi bu kadar güzel kullanan bir şaire pek rastlanılmıyor bu günlerde. Yazana da yayınlayana da teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler ilginiz ve alakanız için sevgili doktor,bu sayfamda ilk yorum yazan ziyaretçim olmanızdan mutluluk duydum.
    Güzel şiirlerinizde buluşmak dileğiyle saygılar sevgiler.
    Hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  3. Adsız19.3.09

    slm degerli dostum
    Ne güzel şiirler bu güzel şiirleri paylaştığın için tşk
    sağlık ve sıhet dilerim
    r.çiloğlu

    YanıtlaSil