14 Ara 2010

Yastığım...



Sen uyurken,
Seni seyrettim dün gece.
Gün kızıla dönmüştü
Kirpiklerinin gölgesinden öptüm.
Yastığıma iki tel saçın düşmüştü
Avucumda sakladım…

Sen uyurken.
Seni seyrettim dün gece,
Öyle çok üşüdüm ki, üzerini örttüm.
Parmaklarımı yüreğine değdirdim.
Kanadı kırık güvercini çektim çıkardım.
Tek bir damla kan damladı sessizce…

Sen uyurken,
Seni seyrettim dün gece.
İlk kez tattığım ama yıllardır tanıdığım,
Hasret kokan kollarda,
Yalansız ama yarınsız sabahlara uyandım...


Neşe atay

2 yorum:

  1. Bir insanın en masum olduğu zaman, uyku halinde olduğu andır. Öyle savunmasız, öyle masumdur ki doyamazsınız seyretmeye.

    Mutlu hafta sonları Tufan Bey.
    Selamlar...

    YanıtlaSil
  2. Adsız15.1.11

    ben hep deniz kenarındaki evde sandalyedeyim
    sen yanı başımda kanatların benim benim evimizin üstünde
    öeylesine huzurluyumki şimdi rüyalarım istem dışı böyle..

    YanıtlaSil