12 May 2011

Bu gece kendimle başbaşayım..



Sensiz olmuyor be ömrüm
Parlamıyor yıldızlar bir başına
Nur yüzün yok bu gece, karanlıkta kaldı gözlerim
Oysa ne güzeldi ışığın
Güneşin yakışıydı sanki bakışın
Bir gece bile dayanamadı yüreğim özlemine
Bir gece bile..
Olmuyor ay bakışlım, sensiz olmuyor
Sesim sessizliğinde kayboluyor
Ne ayazlarda kaldı bu gönlüm
Ne kışlara dayandı
Nasıl dokundun ki yüreğime
Bir gece sensizlikte donup kaldı..
Hani derdin ya bana
Boş tuale yüreğiyle resim çizen adam
Olmuyormuş be ömrüm, bir başına olmuyormuş
Resim renksiz, resim cansız
Senin yüreğinde renkleniyormuş tablolar
Ömrüm, canımın cananı
Kalecik karasıda fayda etmiyor bak
Üşüyor yüreğim bir başına
Haydi tut ellerimi, tut ki
Can gelsin bedene
Çözülsün kör karalık bu gece gözlerimde..
Ömrüm, zannetme ki bu sana sitem
Ben yüreğimle baş başayım bu gece
Yüreğimle dertleşiyorum sessizce
Özlemini tadıyorum yudum yudum
Umutsuz sevdalara inat
Seninle olmanın sarhoşluğunu yaşıyorum gizlice…


Tufan genç 2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder