13 Ara 2009

Sana geldim...


Karanlıkta kalmış yıllar vardır'ya hani

Yaşanmamış saydığın,içi boş
Düşlerinde aşkla doldurduğun geceler
Kokusuna hasret kaldığın yorgunluk
Sana geldim..

Çok uzaklardaydı nefesin
Sanki sakin bir deniz gibiydi sesin
Öyle hoş bir duruşun vardı'ki
Takıldın aklıma
Sana geldim..

Öyle güzel bakıyordu ki
Hüzne dalmış, o mahur gözlerin
Tüm yıldızları topladım geceden
Gözlerinde ışıl ışıl yanmaya
Sana geldim..

Bir bahar yeli gibi saçlarında savrulmaya
Düşlerinde'ki aşkı anlatmaya
Sevda bulutlarıyla dolu kucağım
Sicim sicim yağmaya
Sana geldim..

Köprüler kurdum bulutlardan rengarenk
Gönlünde gizlediğin bahara
Özlediğin tüm sözler saklı dilimde
Dallarında çiçek çiçek açmaya
Sana geldim..

Saklı kalmış duygular kimin gönlünde yok'ki
Gölgeleriz içimizdeki doğan güneşi
Karlı Dağların ardında yanan ateşi
Avuç avuç toplamaya
Sana geldim...



Tufan genç

15 yorum:

  1. merhabalar tufan bey hayat gailesi işte uğraşıp duruyoruz.konuşursam karamsar cümleler sarfedeceğim hayat hiç bu kadar sıkıcı ve acımasız olmamıştı nasıl direneceğimi bilemiyorum...neden bunları söylüyorsam?
    yüreğinize sağlık güzel dizeler ...
    sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. Adsız3.8.09

    merhabalar...
    benim aklim karisti simdi gordion ve gaziler ayni kisimi? :))
    herneyse haket cok gzl bir siir cok begendim...
    böle duygu yüklü ve manali yazabilene herzaman hayran kalmisimdir...
    saygilar...
    (gulnacizane)

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim Tufan Bey.Çok güzel satırlar okuyorum.

    YanıtlaSil
  4. Biraz endişe, hafif bir merak ve çokça önyargı ile girdim bloğunuza sevgili tufan ank. Ve tam iki saattir satır araları da dahil okudum yazılarınızı.. Gerçekçi kişiliğinizi ve üzerinde hiç eğreti durmayan romantik yönünüzü hayranlıkla izledim..
    Endişelerim giderildi önyargılarım yok oldu ama merakım arttı..
    Sizi gayretleriniz ve başardıklarınız için yürekten kutlamak istedim..

    YanıtlaSil
  5. İnsanın bu kadar değer verip de gitmek isteyeceği birisinin bulunması ne büyük nimettir. Yalnız bunun için ile yaşamaya değer, öyle değil mi?.. Çok duygu yüklü bir şiirdi. Eleştiri yazıların kadar, şiirlerin de güzel Tufan arkadaşım. Bir yandan ülke gerçeklerini eleştirirken, bir yandan da romantik yönünü sergiliyorsun. Bu potansiyele sahip olduğun için kutluyorum seni. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. sevgili arkadaşım o kadar güzel ki sadec hoş geldin denir birde geldiğin yerde kal denir:)))sevgiler sevgi dolu yüreğine.

    YanıtlaSil
  7. Gittiğin yürek "hoş gelişler ola!" diye karşılamıştır inşallah. Rüyalarda bile olsa...
    Sevgiler ...

    YanıtlaSil
  8. Bu güzel şiirler için teşekkürler, başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  9. Adsız18.12.09

    resmine bakanda adam sanacak..
    yazdığın siire bak boktan bi,şey..
    bide bloglara gelmiş resminide koymuş.

    YanıtlaSil
  10. Adsız18.12.09

    ama kişilik tamamlama ma bu olsa gerek.60 yaşında bloglarda siir yazıp yayınlamak..bide marifat gibi resmini koymak...olüm yakında camiye git namaz kıl moruk..brak bunları gencler yapsın..ama belki bir akılsız kadın takılır oltaya dilmi hahaha seni gidi, moruk seni.......

    YanıtlaSil
  11. Adın her ne ise,belliki senin beceremediğin bir şeyleri benim berebilmem senin canını çok yakmış.
    Keşke sende biraz adam olmayı deneseydinde senide insan yerine saysalardı,yazık'ki sen bir bok bile olamamışsın.
    Bak ben ne kadar cesur ve kendine güvenen bir adamım'ki yazdığın yorumu bile silmedim,ama sen ve senin gibiler hep aynı cinssiniz,adınızı bile yazamayacak kadar korkak ve becereksizsiniz,onun için sizlerin hiç bir şeyi zaten olamaz.
    Beni bulmak istersen ben profilimde gerçeğim bana ulaşmak çok kolay,keşke seninde bu kadar cesaretin olabilseydi kişiliksiz arkadaşım.

    YanıtlaSil
  12. Arkadaşım bu çirkin sözler seni üzmesin, belliki bir hazımsızlığı var ve gaz yapmış...Bir laf var it ürÜr kervan yürür...cidiye alma sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Her adımında duyguların coştuğu,
    Heyecan dolu, ayakların mutlulukla koştuğu
    Bir yolculuk...

    Romantik, duygu yüklü dizeler.
    Yüreğinize sağlık Tufan Bey..

    YanıtlaSil
  14. Karakter sahibi adam(!) önce aslanlar gibi adıyla sanıyla girer bloğa. Kötü söz de sahibine aittir cevap bile verilmez amma çok ters köşeye tosladın adsız mahluk.
    İçimdekileri söylemeden geçemedim Tufan...

    YanıtlaSil
  15. ne kadar duru,ne kadar hoş..

    yüreğinize sağlık..

    Ayrıca yardım ettiğiniz için teşekkür ediyorum Tufan Bey..

    Saygı ile

    YanıtlaSil