23 Ara 2009

Cavidan.



  Heyecanına bile dayanamazdı yüreğim
Paylaşamazdım seni
Paylaşamazdım gözlerimle bile
Sığınırdım mabedine gecelerin
Sessizce
Sessizce severdim karanlıkta
Sessizce.

Ah be Cavidan
Sen karanlığı bilir misin
Kap kara yanlızlığı
Umutsuzca geceye düşen
Boşluğa uzanıp'ta tutamayan elleri
Ya rüzgarla sevişirken budanan dalları bilir misin.

İçimi yakardı
İçimi yakardı hep, bakışındaki gizemin
Yokuştan çıkışın, köşeden dönüşün
Pencereye bakışın, gülüşün
O gülüşün
Sonbahardı senin gönlüme düşüşün.

Ah Cavidan ah,
Düşlerimin meleği
Yaslı gönlümün dökülen umutları
Yüreğimin sessizliği küstürmesin seni
Sakın küstürmesin
Karanlığımda saklı bakışların,
Gülüşlerin
Hep karanlığımda...


Tufan genç

9 yorum:

  1. Heyecanlar, yürek çarpıntıları bir karanlık perdenin arkasında yaşanıyor ama şiirinizde olumsuzu olumluya öyle yumuşak bir dille çevirmişsiniz ki gerçekten çok hoş bir sesleniş olmuş. Şiirle çarpan yüreğinize sağlık. Bu arada blogunuzun yeni halini hem görsel açıdan hem hız açısından beğendim zira diğeri çok yavaş açılıyordu. Hayırlı olsun.
    Sevgi ve muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Dostum...

    Duygu dolu bir yüreğin akıttığı mısralar ne hoş oluyor. Sevdim bu şiirini...

    Bir de ne olur benim gibi gözlüklü olanları da düşün ve yazı rengini rahat görünür yap arkadaşım.. :)

    Selamlar dost yüreğine...

    YanıtlaSil
  3. İnsan kıyamıyor değil mi Cavidan'ına..
    Kıyamıyor işte..
    Bütün düşleriniz güzel olsun,olsun..

    saygı ile ..

    YanıtlaSil
  4. Şiirle büyüyen bir yıl olması dileğiyle...

    YanıtlaSil
  5. Herşeyin gönlünüzce olduğu, mutluluk, huzur, sevgi dolu yeni bir yıl diliyorum.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. bu satırları "o" okumadıysa eğer.. ya da dinlemediyse... Bizim okumamız neye yarar sevgili tufan ank.
    Sadece, "güzel bir şiir" olmakdan çok öte çünki..

    YanıtlaSil
  7. Hi Tufan! Thanks!
    Happy new year for you too!

    Vera

    YanıtlaSil
  8. GEÇMİŞ YILLARDA GERÇEKLEŞEMEYEN HAYALLERİMİZ, HAYAT BULUR UMARIM.
    2010 YILININ İNSANLIĞA BARIŞ VE HUZUR GETİRMESİNİ YÜREKTEN DİLİYORUM..
    ESENLİK İÇİNDE BİR YAŞAM SİZLERİN OLSUN DOSTLAR..
    SEVGİLERİMLE..

    YanıtlaSil
  9. HELLO, TUFAN, HAPPY NEW YEAR FOR YOU AND VERY PEACE.BJS

    YanıtlaSil